عشق=جک
LOVE
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
سرزمین سرگرمی
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE و آدرس loverevel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 13125
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
رهام و نگین

آرشيو وبلاگ
ارديبهشت 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 2:9 :: نويسنده : رهام و نگین


بهانه ی پسرا موقع به هم زدن

۱فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی زشتی)

۲من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی زشتی)

۳من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی زشتی)

۴تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی زشتی)

۵من لیاقت تو رو ندارم (یعنی زشتی

....................................................................

پسر: بالاخره موقعش شد. خیلی انتظار کشیدم.

دختر: می‌خوای از پیشت برم؟

پسر: حتی فکرشم نکن!

دختر: دوسم داری؟

پسر: البته! هر روز بیشتر از دیروز!

دختر: تا حالا بهم خیانت کردی؟

پسر: نه! برای چی می‌پرسی؟

دختر: منو می‌بوسی؟

پسر: معلومه! هر موقع که بتونم.

دختر: منو می‌زنی؟

پسر: دیوونه شدی؟ من همچین آدمی‌ام؟!

دختر: می‌تونم بهت اعتماد کنم؟!

پسر: بله.

دختر: عزیزم!

بعد از ازدواج

کاری نداره! از پایین به بالا بخون


 



نظرات شما عزیزان:

سمانه
ساعت15:48---8 ارديبهشت 1391
اگه امکان داره قسمت عشق و جک بیشتر باشه خیلی با مزه بود نگین جون
مرسی آقارهام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: